Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Βλακα ε βλακα!


 Όταν γνωρίζεις μια γυναίκα στο μπαρ και φεύγοντας για να πάτε στα αυτοκίνητα σας τη βουτάς και τη φιλάς άτσαλα υπό το εκτυφλωτικό φως του στύλου της ΔΕΗ, τότε το επόμενο πρωί της στέλνεις μια καλημέρα βλάκα ε βλάκα!


Διαφορετικά, να μάθεις να ελέγχεις την κωλοπιλάλα σου!
Να μάθεις να περιμένεις, να πλησιάζεις με σεβασμό και να διαχειρίζεσαι με ευγένεια το φύλο που σε έφερε στον κόσμο.
Και αν δε ξέρεις πως να το κάνεις αυτό, να πας να μάθεις τρόπους!
Να πας να βρεις έναν γέροντα να σε διδάξει πως φλερτάρουν και πως διεκδικούν μια γυναίκα.
Μα πάνω από όλα πριν τα μάθεις όλα αυτά θα πρέπει πρώτα να μάθεις να αξιολογείς και να εκτιμάς την γνησιότητα και την ομορφιά κάθε θηλυκού.
Αν πάλι δε θες να μάθεις κάτσε και μείνε στόκος!

Γιατί βλάκα μου δεν είμαστε όλες κραγιόν , μάσκαρα και πόζα!
Υπάρχουν και γυναίκες με γοητεία θηλυκού και ψυχή μικρού παιδιού.
Υπάρχουν γυναίκες που είναι ρομαντικές!
Υπάρχουν γυναίκες παλαιών αρχών και ναι βλάκα μου μια από αυτές είμαι και εγώ!
Είμαι παλαιάς κοπής λαμαρίνα και δε τη μασώ για κανέναν  που δεν ξέρει να φέρεται!
Στέλνω κατευθείαν και με συνοπτικές διαδικασίες για σοδίτσα κάθε συναισθηματικά άξεστο  για να χωνέψει το χ που του ρίxνω!

 Κάποτε ένας μου ζήτησε να βγούμε πρώτο ραντεβού και είχε την απαίτηση να πάω εγώ να τον βρω εκεί που τον βόλευε. Και με υπέρβαρη κάρδια πήγα! Πήγα και του είπα πως βρίσκομαι εκεί επειδή δεν μου αρέσει να κρίνω διχως να έχω δει και στη συνεχεία μίλησα για το πόσο με ενόχλησε που δεν προσφέρθηκε να έρθει να με παρει. Γουρλωσε τα μάτια λες και άκουγε ότι μένω στο φεγγάρι.
´´Μα δεν είσαι φεμινίστρια; ´´ Με ρωτάει έκπληκτος!

Όχι φιλέ! Δεν είμαι ούτε φεμινίστρια* ούτε προχω!
Είμαι μια βιντατζ γκόμενα που τη βρίσκει ρομαντικά και γνήσια και γουστάρει δίπλα στον άντρα να νιώθει τη θηλυκότητα της να αποθεώνεται! 
Θέλω να νιώθω θηλυκό και όχι Μπάμπης! 
Θέλω να με προσέχεις και να με φροντίζεις, γιατί δε σου πα.. είμαι και fragile και άμα δεν κάνει τρυφερότητα διαλύομαι, εξαφανίζομαι και μην την είδατε την δεσπινοίς!

Όλα αυτά μου φτάνουν και μου περισσεύουν για να διεγερθώ ερωτικά και μάλιστα να έχω και πολλαπλούς οργασμούς! Εγκεφαλικούς, οργανικούς και συναισθηματικούς! Αυτά γουστάρω και όχι τα φιλιά προπέλα κάτω από το στύλο της ΔΕΗ, για ο,τι αρπάξει ο κώλος σου. Πάρε το εξωλέμβιο σου και δρόμο! Και να σου πω κάτι.. καλύτερα που δε μου έστειλες καλημέρα και δεν εμφανίστηκες όλη την υπόλοιπη, γιατί η βλακεία αγαπητέ είναι κάτι που δε μαζεύεται!
Για αυτό και λάβετε φάγετε Χ και γρήγορα στη μαμα σας!

Εγώ είμαι καμωμένη για εναν  μάγκα πρίγκιπα και αλάνι μαζί και αντε γεια τώρα πάω να χαθώ σε κανά ρομάντζο μπας και ζωντανέψω καν’ αν τέτοιο!
Βλάκα ε βλάκα!

* Διευκρινίζω οτι ο όρος φεμινίστρια αναφέρεται στο κείμενο ως αναπαραγωγή των λεγομένων του εν λόγω τύπου και την δική του ερμηνεία που προσδίδει στην λέξη αυτην.Δεν έχει καμία σχέση με την επίσημη έννοια που αντιπροσωπεύει καθώς ούτε και την πρόθεση να θίξει ή να υποτιμήσει την αξία των ίσων δικαιωμάτων.




2 σχόλια:

  1. Κάτι τέτοιοι μας χαλάνε το όνομα. Η γυναίκα είναι το ασθενές φύλο οπότε πρέπει να της φερόμαστε όπως σε ένα λουλούδι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Γιώργο και ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ! Δίνεις ελπίδα και όσο υπάρχει ελπίδα και πίστη καμια πιάτσα δεν χαλάει. θα τους πετάξουμε έξω! :P

      Διαγραφή

Σχόλια