Σάββατο 9 Μαΐου 2015

Λατέρνα, Φτώχεια και Τουπέ..


















Χτες βράδυ έκανα ντου για πολύ λίγο σε ένα μπαρ στα  βόρεια προάστια, για να δω ένα φίλο.
Το ντου ήταν μίνι καθώς ο ψεύτικος αέρας του χώρου, μου προκαλούσε δυσφορία.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή:
Μπουκάρω μαγαζί και διανύω τον κατάμεστο κήπο του.
Πρώτη φορά βλέπω κήπο με ψεύτικα λουλούδια.
Στημένα κορμιά, σαρκαστικά χαμόγελα, μπλαζέ βλέμματα.  
Τα περισσότερα άτομα ήταν σε αυτή την κατάσταση.
Δε δίνω σημασία, μπαίνω στο εσωτερικό του χώρου και κάθομαι στο μπαρ όπου ήταν ο φίλος. Παίρνω μια λεμονάδα, αρχίζω συζήτηση και χαζεύω δεξιά αριστερά.

Άντρες κοντοί, ψηλοί, αδύνατοι, παχουλοί. Διάφοροι τύποι με κοινό στοιχείο το χοντρό τους εγώ! ‘Ένα εγω που εξέπεμπε τόση μαγκιά που πραγματικά ο σταλόνε εμπρος τους φάνταζε κουνελάκι. Ίδιο περπάτημα, με ανοιχτά πόδια από την μαγκιά και ένα χαμόγελο τόσο όσο. Με τη μεζούρα!

Οι δε γυναίκες,  κέρινες! Μαριονέτες! Τούρλωμα στήθους και πισινού, σούφρωμα των αγέλαστων χειλιών και όλα αυτά σε απόλυτο συγχρονισμό! Λες και ήταν της συγχρονισμένης κολύμβησης. Μόνο που αυτές κολυμπούσαν σε έναν ωκεανό ματαιοδοξίας.

Πάω τουαλέτα..
Εκεί κάθε φορά τα ίδια! 
Στους καθρέπτες προβάλλονταν μια σειρά από σηκωμένα φρύδια και μαρμαρωμένα βλέμματα θαμπωμένα από την αυτού μεγαλειότης που δεν βλέπει ότι θες να περάσεις! Ότι θες να πλύνεις τα χέρια σου! Ότι θες κι εσύ να φτιάξεις λίγο τα μαλλάκια σου.
-        - Κάνε μαρή έναν κώλο πιο κει
     Η΄ μάλλον κάνε πέντε κώλους πιο κει, γιατί ο δικός σου είναι αυτός που ορίζουν τα πρότυπα και ο δικός μου είναι αυτός που έχω και γουστάρω
     Και πες κι ένα ευχαριστώ όταν σου λέω: ωραίο φόρεμα.. Χαμογέλασε λίγο, δε θα σου πέσει τα’οπίσθιο που δεν έχεις!

      Βγαίνω από την τουαλέτα και στο δρόμο συναντώ  αγοροπαρέα : Τ’αλάνια!
    Η΄ μάλλον τα φλωροτρέντι wannabe αλάνια! Γιατί το αλάνι φυσάει! Δεν ρουφάει με μόστρα την πουράκλα του. Δείτε καμία παλαιά ελληνική ταινία να δείτε τι σημαίνει αλάνι.



     Το αλάνι έχει γνησιότητα, ιπποτισμό.. και κάνει στην άκρη για να περάσει μια γυναίκα. Το αλάνι ανοίγει την πόρτα και περιμένει να περάσει το θηλυκό. Το αλάνι κερνάει! Και άμα δεν έχει λεφτά για μπαρ.. παίρνει ένα μπουκάλι κρασί χύμα από το καπηλειό και την πάει πάρκο και  θάλασσα. Το αλάνι φλερτάρει κύριοι!

     Και χτες αυτό που είδα ήταν ένα μακρόσυρτο φλερτ, που έκανε ο καθένας με τον εαυτό του!Φεύγω κυρίες και κύριοι μου! Πάω σπιτάκι μου με την γατούλα μου, να ξαπλώσω και να καθαρίσω το οπτικό μου πεδίο βλέποντας ένα έργο με θέμα τη ζωή στην Αλάσκα, να ζεσταθώ. Γιατί, η δική σας Αλάσκα μου προκάλεσε κρυοπαγήματα και ρίγη! 

   Λατέρνα, Φτώχεια και Τουπέ.. Με μια φτώχεια πέραν του υλικού επιπέδου!

  ρ.




   



  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια